Maailma rikkuselt neljas mees Carlos Slim suunab üha rohkem raha Hispaaniasse, kus miljardärid George Soros ja Bill Gates on juba kanda kinnitanud.
- Hispaania kinnisvarakrahh jättis paljud hooned lagunema. Foto: Reuters/Scanpix
Slim tegi möödunud kuul oma investeerimisfirma kaudu investeeringu Barcelona ettevõttesse Fomento de Construcciones & Contratas, vahendab uudisteagentuur Bloomberg. Tegelikult on see osa investeeringute seeriast Hispaania ühte suurimasse ehitusfirmasse, mida Slim alustas 2014. aastal. Miljardär on panustanud ka Madridi kinnisvaraarendajasse Realia Business, milles FCC omab 37% suurust osalust.
76aastane Slim on tuntud selle poolest, et lõikab kasu langenud hindadest. Seekord näeb ta võimalust
Hispaania majanduse taastumises suurest kinnisvarakrahhist. Mullu kasvas Hispaania majandus viimase kaheksa aasta kiireimas tempos ning edestas sellega teisi euroala riike. Ka selle aasta esimeses kvartalis kasvas sealne majandus 0,7% ning kasvu vedas tarbijate nõudlus.
Väga aktiivne kinnisvaraturg
IESE Business Schooli professori Carles Vergara sõnul sisenes Slim
kinnisvarasse õigel ajal. "Kui Slim siia esimest korda investeeris, siis oli ehitus- ja kinnisvarasektor oma madalaima taseme lähedal. Nüüd panustab ta taastumisele," märkis Vergara. "Ta ostis õigel ajal ja hea hinnaga ning nägi, et FCC on konsolideeritud ettevõte, mis kasvab lisaks ehitusele ka teenuste valdkonnas."
Samal ajal kui Hispaania majandus kogub hoogu, leiavad investorid võimalusi kinnisvarasse investeerimiseks. PwC andmetel oli Madrid möödunud sügisel Euroopas aktiivsuselt viies kinnisvaraturg, kus tehti aasta jooksul enam kui 5 miljardi euro eest tehinguid.
Lisaks Slimile on Hispaania majanduse tõusule panustanud ka teised miljardärid nagu
George Soros ja
Bill Gates.
Seotud lood
15. juunil, mil Donald Trump avalikustas oma presidendiks kandideerimise, oli Mehhiko rikkaima mehe varade väärtus 67 miljardit dollarit. Tänaseks on tema jõukus kahanenud 51 miljardini, kirjutab Bloomberg.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.